17.12.2013

Jak zrobić choinkę z orzeszków pistacjowych?

Na początek potrzebna jest podstawa choinki, do której łatwo będzie przykleić łupinki.

Ja użyłam tektury. Styropianowa forma lub plastik może deformować się przy użyciu kleju na gorąco, którego ja używam.



Zaczynamy od góry do dołu




Stopniowo doklejając orzeszki obracając stożek wkoło.




Zaklejamy całą podstawę do samego dołu i choinka w stanie surowym gotowa :)



Tak przygotowana choinkę można pozostawić w takiej formie lub dowolnie pokolorować. Ja użyłam sztucznego śniegu w sprayu i posypałam złotym brokatem (na zdjęciu nie wygląda tak efektownie jak w rzeczywistości).
Ania też zrobiła swoją mini choineczkę, pomalowała ja na zielono, później śnieg i brokat także wygląda ciekawie.


Dodatek zielonych gałązek stworzy niepowtarzalna dekoracje świąteczną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz