6.12.2013

Jak zrobić ozdobne świeczniki z łupinek orzeszków pistacjowych ?

Potrzebne będą: łupinki z orzeszków pistacjowych, nakrętka, świeczka

Świeczkę przyklejamy do nakrętki


Do świeczki przyklejamy po kolei dookoła łupinki orzeszków


Po kilku minutach połowa gotowa


A tak wyglądają gotowe świeczniki przed dekoracją
Jeden pomalowałam sprayem ze złotą farbą i posypałam brokatem,
drugi świecznik lakierem do włosów i złotym brokatem

A tak wygląda kwiatek bez świeczki z wypełnionym środkiem

Poprzednie wyroby z zapalonymi już świeczkami

i efekt przy zgaszonym świetle w nocy

Poniżej kwiatki pistacjowe nawet niepomalowane wyglądają nieźle :)







Dodatek zielonych gałązek stworzy niepowtarzalną dekorację Świątecznego stołu.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł! Świeczniki wyglądają jak kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie do złudzenia przypominają kwiatki, niestety zdjęcia nie oddają jakie są piękne :) biorąc pod uwagę użyty materiał :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda. Ale takie łupiny to chyba przez rok bym zbierała, bo rzadko jadam pistacje. W każdym razie, bardzo mi się to podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zbierałam przez rok :). Dzieci otrzymują np. zamiast słodyczy w prezencie bo bardzo lubią i łupinki są przechowywane. Z 1 paczki można już spokojnie kwiatka zrobić. 15 orzeszków starcza na zrobienie ładnego kwiatka z pełnym środkiem :)

      Usuń